05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: شنبه 30 آذر 1392
برای اولین بار در سازمان اعضای گروه شهرسازی سازمان انتخاب شدند

  برای اولین بار در سازمان اعضای گروه شهرسازی سازمان انتخاب شدند

امتیاز: Article Rating

پیرو فراخوان اعضای شهرسازی سازمان از طریق سیستم پیامک و نیز سایت سازمان مجمع اعضای شهرسازی سازمان عصر روز شنبه مورخ 16/9/92 با حضور ریاست سازمان آقای مهندس بزرگ زاده در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.
 
در ابتدای این مراسم رئیس سازمان ضمن عرض خیر مقدم  بیان داشتند  بر اساس قانون و با استعانت از درگاه خداوند متعال و با کمک اعضای محترم رشته شهرسازی سازمان بنا داریم برای اولین بار گروه تخصصی شهرسازی را در سازمان راه اندازی نماییم .
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ضمن قرائت مواد قانونی و آشنایی با شرح وظایف این گروه تخصصی براساس قانوان نظام مهندسی و کنترل ساختمان از مهندسین شهرسازی جهت کاندیداتوری عضویت در این گروه دعوت نمودند که پس از انجام انتخابات آقایان مهندس: تبتی و سلامتی و  سرکارخانم مهندس نوری به عنوان اعضای گروه تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب گردیدند. لازم بیادآوری است تعداد اعضاءگروه تخصصی 5نفر خواهد بود که سه نفر توسط اعضاء و دو نفر توسط هیات مدیره انتخاب می شوند. شایان ذکر است خانم مهندس فاضلی به عنوان نماینده اداره کل راه و شهرسازی در این جلسه حضور داشتتند.
در ادامه برای انتخاب دو نفر باقیمانده عضو گروه شهرسازی طبق بند 1 صورتجلسه هیات مدیره سازمان مورخ 92/9/18 آقایان مهندس عبدالباسط بزرگ زاده و دکتر عبدالحمید بحرپیما به عنوان نمایندگان هیات مدیره در گروه شهرسازی تعیین شدند.


روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • برای اولین بار در سازمان اعضای گروه شهرسازی سازمان انتخاب شدند
ثبت امتیاز