05433449891-3زاهدان - خیابان دانشگاه - دانشگاه 57pishkhan.sbceo.ir
خبرها
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 16 اردیبهشت 1393
اولین همایش بزرگداشت روز معمار در زاهدان برگزار شد

  اولین همایش بزرگداشت روز معمار در زاهدان برگزار شد

امتیاز: Article Rating
عصر روز شنبه مورخ93/2/06  اولین همایش بزرگداشت شیخ بهائی و روز معمار در سالن اجتماعات موزه زاهدان با حضور اعضای معماری و شهرسازی سازمان و مسئولین دستگاههای مرتبط اداری و  برگزار شد. مباحث محوری این همایش موضوعات رشته های اصلی و مرتبط معماری و شهرسازی  فضای سبز، مبلمان شهری، طراحی با رعایت مباحث انرژی، مرمت بناهای تاریخی بود. 
مهندس بزرگزاده دبیر همایش و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در سخنرانی آغاز همایش با تأکید بر ذات کار معماری و مدیریت تیم کاری خطاب به معماران گفت: به نقش خود اهمیت بدهید و کار گروهی را تمرین کنید . در آموزش ضوابط و مقررات ملی ساختمان فعال باشید و از فضای کار مربوط به خود استفاده نمائید  در مورد بناهای استان تحقیق کنید، شناسایی و بهسازی بناهای استان از کارهایی است که مهندسان معمار و شهرساز باید پیگیر آن باشند. با ادارات میراث فرهنگی و شهرداری همکاری نمائید و در مستند سازی بناهای تاریخی و مرمت و نیز ثبت آثار تاریخی استان همکاری نمائید طراحی داخلی و طراحی نما و تولید مصالح نما و تزئینات عرصه بزرگی برای کار همکاران معماری است . 
وی به رویکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در برگزاری همایش‌ها و دوره‌های بازآموزی اشاره کرد و تلاش برای هویت دادن به فضاهای شهری را از مهم ترین اهداف سازمان در مبحث معماری و شهرسازی دانست.
آقای مهندس اکبری مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان و آقای دکتر کامبیز مشتاق گوهری نیز به بیان نظرات خود در زمینه معماری و شهرسازی پرداخت.
پس از تقدیر و تشکر از فعالان حوزه شهرسازی و معماری استان در عرصه های پژوهشی و آموزشی و محیط اداری و . . . در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار طراحی و اسکیس، فیلم و عکس معماری و نیز کتب و نشریات مربوط به رشته معماری مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت . 

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

اشتراک گذاری
تصاویر
  • اولین همایش بزرگداشت روز معمار در زاهدان برگزار شد
ثبت امتیاز